کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317854 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید از فایرفاکس؛ انتشار نسخه 85 و اجرای سریع تر مرورگر

موزیلا موزیلا فایرفاکس فایرفاکس مرورگر فایرفاکس مرورگر موزیلا فایرفاکس

نسخه 85 موزیلا فایرفاکس منتشر شد

به گزارش سافت گذر، موزیلا اعلام کرد که نسخه 85 فایرفاکس حالا در دسترس قرار گرفته و همراه با آن ویژگی های جدیدی از جمله محافظت از سوپر کوکی ها، روش های بهتر مدیریت بوکمارک ها و گزینه حذف یکباره اطلاعات ورود به حساب های کاربری عرضه شده اند. این به روزرسانی همچنین، اولین نسخه از فایرفاکس به شمار می رود که به صورت پیش فرض دیگر از فلش پلیر پشتیبانی نمی کند.

چند سالی می شود که فایرفاکس توانسته خودش را به عنوان مرورگری بشناساند که در زمینه حفاظت از حریم شخصی خیلی خوب کار می کند و امکانات ضد ردیابی گسترده ای هم دارد اما با آپدیت امروز، از فعالیت سوپر کوکی ها نیز جلوگیری خواهد کرد. سوپر کوکی ها، کوکی هایی هستند که به صورت مخفیانه شما را ردیابی می کنند و حتی وقتی کوکی ها را پاک می کنید نیز همچنان به فعالیتشان ادامه می دهند. فایرفاکس 85 آنها را متوقف خواهد کرد تا نتوانند فعالیت شما را زیر نظر بگیرند.

بزرگترین تغییر ظاهری که کاربران در فایرفاکس 85 خواهند دید، بهبود نوار بوکمارک خواهد بود. حتی اگر بوکمارک هایتان را مخفی کرده اید نیز می توانید آنها را در تب جدید ببینید. موزیلا می گوید که این اتفاق به صورت پیش فرض رخ می دهد؛ این یعنی اگر به آن علاقه ای ندارید می توانید از تنظیمات آن را خاموش کنید. یک پوشه جدید در نوار ابزار هم به شما امکان دسترسی به منوی بوکمارک ها را خواهد داد.

تغییر نهایی قابل اشاره در این به روزرسانی، امکان حذف یکباره اطلاعات مربوط به حساب های کاربری می باشد. در گذشته، شما می بایست به صورت دستی و یکی یکی آنها را پاک کنید؛ کاری که بسیار زمان بر بود.

اگر هم اکنون کاربر فایرفاکس هستید، به صورت اتوماتیک این آپدیت را دریافت خواهید کرد اما اگر می خواهید به صورت دستی برای آن اقدام کنید، باید از منوی همبرگری شکل (سه خط روی هم) به بخش Help و سپس About بروید. پس از پایان این مرحله، شاهد دانلود شدن آپدیت خواهید بود و در نهایت دکمه ای ظاهر خواهد شد تا مرورگر را ری استارت نمایید. اگر هم کاربر سیستم عامل لینوکس هستید، باید کمی بیشتر منتظر این آپدیت بمانید.

افزایش سرعت اجرا شدن فایرفاکس آزمایشی در ویندوز

موزیلا در فایرفاکس آزمایشی موسوم به Firefox Nightly مخصوص ویندوز 10 ویژگی جدیدی به نام Skeleton UI را امتحان کرده تا بلافاصله پس از آنکه رایانه را روشن کردید، از طریق یک پنجره باخبر شوید که مرورگر دارد اجرا می شود. بر اساس اعلام دوگ ثایر، مهندس پلتفرم نرم افزاری فایرفاکس، این تغییر باعث خواهد شد کاربران شاهد افزایش سرعت اجرا شدن مرورگر به مدت 15 ثانیه باشند.

البته معمولاً فایرفاکس همواره با سرعت نسبتاً بالایی اجرا می شود ولی وقتی رایانه تازه روشن شده و برای اولین بار می خواهید آن را روشن کنید، کمی طول خواهد کشید. حالا با Skeleton UI افراد می توانند ببینند که فایرفاکس دارد اجرا می شود تا دیگر نیازی نباشد مدام روی آیکون آن کلیک نمایید.

موزیلا موزیلا فایرفاکس فایرفاکس مرورگر فایرفاکس مرورگر موزیلا فایرفاکس

Skeleton UI نوار آدرس و تب ها را نمایش خواهد داد ولی ظاهر قسمت هایی نظیر آیکون ها، اسامی تب ها و کدهای مربوط به URLها خاکستری خواهند بود تا این گونه برداشت گردد که این بخش ها هنوز دارند لود می شوند.

همچون دیگر ویژگی ها که موزیلا دارد کم کم به فایرفاکس اضافه می کند، Skeleton UI هم فعلاً برای سیستم های دارای ویندوز 10 فعال است. سایر سیستم عامل ها مانند دیگر نسخه های ویندوز، macOS یا لینوکس هم شاید به زودی این قابلیت را دریافت کنند. بر این اساس، زمانی که Skeleton UI به فایرفاکس ویندوز 10 آمد، احتمالاً نیازی نخواهد بود زیاد منتظر اجرا شدنش باشید.

دانلود نسخه 85 مرورگر فایرفاکس

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48432 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/08 تعداد مشاهده: 2427
سافت گذر